RE: nieuwe mol (Volledige versie)

Alle forums >> [Wie is... De Mol? 2006] >> Wie is... de Mol Forum.nl

Bericht

castor -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 10:51:56 AM)

quote:

ORIGINEEL: Maarten

Ja dat had ik op www.wieisdemol.org forum gehoord.
Maar is dus waarschijnlijk ook niet waar net als Dione en Rik.
Alex Klaassen is de enige die zeker is.

De enige informatie op wieisdemol.org die namen van deelnemers aan de nieuwe serie bevatte(afgezien van Alex Klaasen) is gepost door een, ons niet bekende, forummer op zaterdag 18 maart (topic 'Nieuws op de site'). 
We hebben deze forummer overigens gevraagd naar haar bron. Die heeft ze aan ons gegeven, maar deze bron was verder niet nader controleerbaar.
Informatie over Thailand als bestemming en vertrekdatum hebben we later uit een heel andere bron wel bevestigd gekregen en we hebben dit dan ook gemeld.
De betreffende forummer heeft trouwens alleen maar aangegeven dat dit mogelijke deelnemers zouden zijn. Het was dus op 18 maart al duidelijk dat de genoemde namen niet zeker waren.

Maarten -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 10:59:14 AM)

Dus ik heb het van het meest onbetrouwbare forumlid van jullie.
Das lekker dan.

castor -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 11:19:39 AM)

In de eerste plaats gaat het om een openbaar forum. Net als dit forum. Iedereen kan dus posten en is niet verboden dat soort informatie te posten.
In de tweede plaats is het overduidelijk niet door ons bevestigd en heb ik al direkt duidelijk gemaakt in een reactie dat deze informatie niet van ons kwam en gevraagd naar haar bron.
In de derde plaats bleek de informatie over periode van vertrek en land veel later wel bevestigd te kunnen worden. Van de genoemde namen heeft ze zelf duidelijk gemaakt dat die niet zeker waren. Ze heeft het over namen die werden genoemd/gefluisterd. (later heeft ze overigens elders gepost dat deze personen geen toestemming van hun werkgever gekregen zouden hebben)

Wel goed lezen hoor. [;)]  [:D]

RJ -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 11:27:55 AM)

Volgens onze berekeningen, zouden ze vandaag op Schiphol aankomen. Dus als mensen langs willen gaan, hou ik ze niet tegen. Misschien ga ik zelf ook wel.

Wel een leuk idee dat de mol vandaag over mijn huis vliegt[:D]

Maarten -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 11:58:04 AM)

Nou al terug. Dan zijn ze dus hooguit 2,5 weggeweest.

Maarten -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 11:58:58 AM)

quote:

ORIGINEEL: castor

In de eerste plaats gaat het om een openbaar forum. Net als dit forum. Iedereen kan dus posten en is niet verboden dat soort informatie te posten.
In de tweede plaats is het overduidelijk niet door ons bevestigd en heb ik al direkt duidelijk gemaakt in een reactie dat deze informatie niet van ons kwam en gevraagd naar haar bron.
In de derde plaats bleek de informatie over periode van vertrek en land veel later wel bevestigd te kunnen worden. Van de genoemde namen heeft ze zelf duidelijk gemaakt dat die niet zeker waren. Ze heeft het over namen die werden genoemd/gefluisterd. (later heeft ze overigens elders gepost dat deze personen geen toestemming van hun werkgever gekregen zouden hebben)

Wel goed lezen hoor. [;)]  [:D]

Ok Ok [:)]

Wes -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 7:58:07 PM)

Renate Verbaan, de VJ van TMF is al een weekje of 2-3 op vakantie... dus misschien...?

De M0llenvange® -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 8:08:28 PM)

Jaaaaaa, dat is een leuke!!!

Chris Zegers zou ook wel leuk zijn voor WIDM![:D]

Couscous -> RE: nieuwe mol (6/30/2006 9:11:55 PM)

renate is wel relax![8D]
EDIT: TMF-werk-zomeruitzending-vakantie? [;)] waar is ze heen? [8D]

superhilde -> RE: nieuwe mol (7/6/2006 2:25:01 PM)

Jeroen kijk in de Vegte (ik las volgens mij ergens in dit topic dat hij een mogelijken kandidaat was) is volgens mij ook al een tijdje op vakantie.. hij heeft een ochtendprogamma bij radiozender CAZ! en daar is nu een andere DJ die zijn progamma tijdelijk over neemt.. maar ik weet niet cker ofdat nu nog zo is en hoe lang hij al weg is...

EDIT: Jeroen kijk in de Vegthe is slechts een PAAR DAGEN vrij.
bron: http://www.caz.nl/content/tpl_programepisodes.asp?prog=3&d=3&m=7&y=2006&dir=y

mollenzoekertje -> RE: nieuwe mol (7/6/2006 4:09:39 PM)

ze wilde ook nie zeggen waar renate is he.

moniquee -> RE: nieuwe mol (7/6/2006 5:30:15 PM)

echt geweldig weer een widm!!!![:D] maar wel zonder Frédje...[:(]
mij lijkt echt leuker met onbekende nederlanders! marja[:)] eigleijk is allemaal wel leuk!!! als er maar weer een widm komt met Karel!!! ...

zal je nooit vergeten Fré.. you're always in my mind

Tristan -> RE: nieuwe mol (7/6/2006 6:01:23 PM)

quote:

ORIGINEEL: moniquee
als er maar weer een widm komt met Karel!!! ...

Die komt er zeker [:)] Als het goed is, zijn de opnames nu achter de rug en kan het vele monteerwerk beginnen en is het maar afwachten wanneer het uitgezonden gaat worden [;)]

Couscous -> RE: nieuwe mol (7/7/2006 9:42:39 PM)

quote:

ORIGINEEL: moniquee

echt geweldig weer een widm!!!![:D] maar wel zonder Frédje...[:(]
mij lijkt echt leuker met onbekende nederlanders! marja[:)] eigleijk is allemaal wel leuk!!! als er maar weer een widm komt met Karel!!! ...

zal je nooit vergeten Fré.. you're always in my mind

Ach, zolang het blijft lopen zijn de fans er... BN'ers of niet... mij maakt het niet zo veel uit... het blijft zoeken.

Fred... mensen...? doe even stemmen op onze fred als je dat nog niet deed... http://www.pvhj.nl/bekijk/?id=4162  ... [;)]

zach -> RE: nieuwe mol (7/8/2006 12:06:30 PM)

er werden namen genoemd als dionne de graaf en rik van westelaken maar die zijn er nog steeds elke avond.

mamamol -> RE: nieuwe mol (7/8/2006 1:16:08 PM)

quote:

ORIGINEEL: zach

er werden namen genoemd als dionne de graaf en rik van westelaken maar die zijn er nog steeds elke avond.
Dione is helemaal niet weggeweest. Of ze in beeld was als deelneemster, de naam is genoemd, maar ze zou niet weg hebben mogen gaan van haar werkgever, juist vanwege het WK.

Maar uitgaande van 12 juni, die datum is genoemd als datum van vertrek, mag je ervan  uitgaan dat het hele team nu weer terug is op Nederlandse bodem. Tel maar eens uit. Het heeft nu dus helemaal geen nut meer om te kijken wie wel of niet op vakantie is.

Alleen aan de aanwezigheid van Karel had de oplettende kijker met redelijke zekerheid kunnen aflezen of de opnames misschien bezig konden zijn. Ik heb er zelf niet zo op gelet, eerlijkgezegd.

Is er hier iemand die met zekerheid kan zeggen dat Karel de afgelopen dri weken Twee Vandaag niet heeft gepresenteerd?

Dione de Graaf is genoemd, maar die heb ik op 18 juni nog op tv gezien.

Tristan -> RE: nieuwe mol (7/8/2006 2:07:54 PM)

quote:

ORIGINEEL: mamamol
Alleen aan de aanwezigheid van Karel had de oplettende kijker met redelijke zekerheid kunnen aflezen of de opnames misschien bezig konden zijn. Ik heb er zelf niet zo op gelet, eerlijkgezegd.

Tijdens het WK is het programma TweeVandaag niet meer zovaak op tv geweest! Ik heb het de afgelopen weken twee keer gezien en dat werd toen gepresenteerd door óf Antoinette Hertsenberg óf Ferdinand Fransen (beiden zijn TROS-presentatoren), dus er valt niets over te zeggen, helaas [&:]

mamamol -> RE: nieuwe mol (7/8/2006 6:01:20 PM)

Ja, die twee heb ik ook afwisselend gezien, maar geen Karel van de Graaf. Maar alleen uit het afwezig zijn op het scherm kun je niet afleiden dat iemand DUS op dat moment in Thailand zit voor wie is de mol.

RJ -> RE: nieuwe mol (7/9/2006 11:59:42 AM)

Maar je kunt er wel over speculeren.[;)]

Stephanie aka BZ -> RE: nieuwe mol (7/9/2006 12:28:11 PM)

quote:

ORIGINEEL: Wes

Renate Verbaan, de VJ van TMF is al een weekje of 2-3 op vakantie... dus misschien...?
Als ze TMF-Vj's hebben hoef ik het echt niet te zien deze keer...

Pagina: <<   < Vorige  5 6 [7] 8 9   Volgende >   >>

0.203