>Forum
Mijn Forum
Inloggen, Registreren, Mijn profiel, Postvak in, Adresboek, Meldingenoverzicht, Uitloggen
Forumoverzicht
AVRO,  Algemeen,  Leden,  Uit je Hok
Forum info
Ledenoverzicht, Zoeken, Veelgestelde vragen
Overige fora
 AVRO,  TV,  Radio,  Web,  Dier en Natuur,  Cultuur

autogordel

NIET INGELOGD
Bezoekers van dit onderwerp: geen
  Printbare versie
Alle forums >> [TV] >> Op de Bon >> autogordel Pagina: [1]
Naam
Bericht << Minder recent onderwerp   Nieuwer bericht >>
autogordel - 9/26/2007 10:08:52 PM   
irenekoning

Status: offline
Op 21 mei haalde mijn man mij van mijn werk omdat onze zoon met een oorontsteking op de bank lag te gillen. Dus haast om naar huis te gaan.
Vlak voor het politiebureau springt een boos kijkende agent voor onze auto en wijst ons de parkeerplaats op te rijden. Verbaasd doen we wat hij wil. Op de parkeerplaats houdt een andere agent ons staande. Mijn mijn draaite het raam open en de agent zegt: "Oh u heeft hem snel omgedaan." "Pardon?" antwoordt hij, waarop ze weg loopt, mompelend "Oh, de bijrijder." Ik dus.
Ze komt bij mijn raam en zegt dat ik mijn gordel niet om heb. Ik laat zien dat ik hem wel om heb en vraag of we kunnen gaan. Nee is het antwoord, want haar collega die ergens stond heeft het geconstateerd. Ik zeg dat dat niet kan omdat ik bij het instappen de gordel omgedaan heb. Ik vertel ook dat ik snel naar huis wil, omdat mijn oudste zoon op de jongste aan het passen is en wij hen niet te lang alleen willen laten.
De collega die een eindje verderop staat ziet haar twijfeling en steekt haar hoofd voor mijn raam. onze collega heeft het gezien, u zat achter een bus en droeg geen gordel.
Om een lang verhaal kort te houden. Geen discussie mogelijk. Een onzichtbare collega heeft geconstateerd dat ik mijn gordel niet om had en dus € 75 betalen.
Ik ben sinds mei woest. Heb bezwaar aangetekend en dat werd afgewezen want de verbalisant heeft verklaard dat mijn gordel ongerbuikt langs de stijl hing. Dus een brief aan de kantonrechter en wat denk je ... nog steeds niets van gehoord. Ben al met al nu 4 maanden boos omdat ik bestraft wordt voor iets dat ik niet fout heb gedaan!
Bericht #: 1
RE: autogordel - 9/26/2007 10:17:51 PM   
bonnetje

vJe hebt dus een LAF (Leugen+Ambtseed=Feit) aan je broek gekregen.
Hoop toch dat je zo slim bent geweest niet te betalen.
Betalen is schuld bekennen.
Als je betaald hebt zul je er niets meer van horen omdat je jezelf schuldig hebt verklaart.

Na een bon een WOB (wet openbaarheid bestuur)starten ,laat ze maar vertellen in een pv van 5blz wat er geconstateerd is. Kun jij daar weer een mooi bezwaarschrift op indienen.
Officier van justitie doet de vervolging dus van die moet je ook de stukken krijgen.
Rechter toetst enkel of de OVJ zijn werk goed gedaan heeft en bepaald de strafmaat.
Verdere info kun je vinden op www.flitsservice.nl die doen niets anders dan gedupeerden van Koo$ $pee helpen.

< Bericht bewerkt door: bonnetje -- 9/27/2007 12:03:59 AM >

(als reactie op irenekoning)
Bericht #: 2
RE: autogordel - 10/13/2007 8:03:05 PM   
Li Xai

quote:

ORIGINEEL: irenekoning

Op 21 mei haalde mijn man mij van mijn werk omdat onze zoon met een oorontsteking op de bank lag te gillen.
Leg naast je neer, je vergalde al 4 maanden van je leven.

Hoe is het met je zoon ?

Daar ging het toch om.

(als reactie op irenekoning)
Bericht #: 3
RE: autogordel - 10/14/2007 6:37:49 PM   
CSIsara

ik ben ook wel eens aangehouden voor het volgens de agent niet dragen van de gordel tot wel drie keer toe. Iedere keer weer had ik gewoon de gordel om maar omdat ik een zwarte jas droeg gokte hij maar dat ik hem niet om had.Ik heb bij de derde keer gezegd als hij mij een boete zou geven ik hem zoiezo nooit meer zal dragen want jullie zien het verschil toch niet of ik hem nou wel of niet om heb. Dan heb ik liever een boete omdat ik hem echt niet om had dan omdat hun DENKEN GEZIEN TE HEBBEN.

(als reactie op Li Xai)
Bericht #: 4
Pagina:   [1]
Alle forums >> [TV] >> Op de Bon >> autogordel Pagina: [1]
Ga naar:

Nieuwe berichten sinds je laatste bezoek Geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek
Populair onderwerp met nieuwe berichten Populair onderwerp zonder nieuwe berichten
Gesloten onderwerp met nieuwe berichten Gesloten onderwerp zonder nieuwe berichten
 Begin nieuwe discussie
 Reageer op bericht
 Plaats nieuwe peiling
 Stem
 Verwijder eigen bericht
 Verwijder eigen onderwerp
 Waardeer berichten

Disclaimer Privacy Contact Help
Forum Software © ASPPlayground.NET Advanced Edition 2.5.5 Unicode

0.172